PGP, çalışmalarını üyelerle buluşturdu

  • 21.11.2014

Perder Gelişim Platformu, perakende sektörüne yönelik olarak geliştirdiği projeleri İstanbul PERDER üyeleri ile paylaştı. İstanbul PERDER bünyesinde 2 yıldan bu yana faaliyet gösteren Perakende Gelişim Platformu(PGP), yapmış olduğu çalışmaları PERDER üyeleri ile paylaştı.

Açılış konuşmasını yapan İstanbul PERDER Başkanı Ramazan Ulu; PGP’nin hazırlamış olduğu projelerin, perakende sektörünün ihtiyaçları için çok önemli ve uygulanabilirliğinin yüksek olduğunu söyledi. Söz konusu projelerin önemli bir kısmını kendi şirketinde uygulamaya başladıklarını dile getiren Ulu, PGP’nin yeni projeler üzerinde çalışmaya devam ettiğini bildirdi. Ulu, projeleri İstanbul dışındaki diğer PERDER üyeleriyle de buluşturmak istediklerini kaydetti.

PGP Dönem Başkanı Yasemin Parlak; platformun perakende sektörünün ihtiyaçlarına yönelik olarak faydalı çalışmalar ortaya koyduğunu, gerçekleştirmiş oldukları anket çalışmalarıyla bazı konularda daha somut durum tespiti yaptıklarını kaydetti. PGP’deki Başkanlığının sona erdiğini bildiren Parlak, yeni Dönem Başkanı İbrahim Mırat’a başarılar diledi.

 

Açılış konuşmalarının ardından PGP Üyesi Dursun Tokgöz, PERDER üyesi firmaların Satınalma Yöneticilerine uygulanan anketin sonuçlarını paylaştı.

Programın birinci bölümünde “Satış Kanadında Mağaza Verimliliği” konusu ele alındı. Kategori Yönetimi başlıklı konuda bir sunum yapan PGP Üyesi Bülent Efe; kategori yönetiminin gerekliliği, kategori yönetim süreci ve kategori yönetimi uygulamaları konularında değindi.  PGP Üyesi Aziz Kavak, Etkili Promosyon Yönetimi konu başlıklı sunumunda, Perakendenin En Başarılı Fikirleri yarışmasında ödül alan uygulamasını anlattı. Hedefsiz Perakendecilik Olur mu? başlıklı bir sunum yapan PGP Üyesi Hülya Yeten; hedef nedir, neden hedef vermeliyiz, hedef nasıl belirlenmelidir konularıyla ilgili detayları katılımcılara aktardı.

Programın ikinci bölümünde ise, Satış Kanadında Mağaza Verimliliği ana başlığı masaya yatırıldı. PGP Üyesi Cemalettin Zırhoğlu, Tanzim Teşhirde Doğru Bilinen Yanlışlar konusunda bir sunum yaptı. Zırhoğlu, tanzim teşhirde doğru bilinen yanlışları gösterdi. Perakende Sektöründe Kârlılık, Operasyon Verimlilik ve Gider Analizi konusunda bir sunum yapan Zafer Yayla; kâr marjı, verimlilik analizleri, kategori pazarlama, depo ve lojistik gibi detayları anlattı. 

Program Danışman Ercüment Tunçalp, “her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır” başlıklı sunumuyla sona erdi.

 

HABER ARŞİVİ