İstanbul PERDER’den GPS’e tam destek

  • 29.12.2014

Perakende.TV GPS Kulübü bünyesinde, Coca Cola İçecek, Nestle ve Unilever'in anasponsorluğunda, Bilgi Üniversitesi işbirliği ile PİN Grup tarafından organize edilen Genç Perakendeciler Sahada etkinliklerinin büyük yılsonu finali, 16 Aralık 2014 tarihinde İstanbul Conrad Otel'de gerçekleştirildi.

Etkinliğin Kurucusu Pin Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ergün Güler, GPS ile ilgili şunları söyledi.

 

“İlkini 7 Ocak 2012 tarihinde gerçekleştirdiğimiz GPS etkinliğine üçüncü yılında yarışma formatı da ekledik. 

 

Yarışma kapsamında, 4 ayrı grupta yer alan gençler, sanal şirketlerini kurarak, Özgünlük, Uygulanabilirlik ve Hazırlık/Sunum kriterlerine göre Tugay Keskin (Coca Cola İçecek), Hakan Mısri (Nestle) ve Cem Tarık Yüksel'in (Unilever) yer aldığı özel juri tarafından değerlendirildiler.

 

GPS Kulübü üyelerinin, Zip, Birinciler, Taze ve Mapa isimleriyle birbirleriyle dostça rekabet ettikleri yarışmanın kazananı Taze olarak belirlenirken; asıl kazanan, yeni perakende uygulamalarını izleme fırsatı bulan birinci kuşaklar oldu.

 

İstanbul Perder Başkanı Ramazan Ulu’ya ve değerli Yönetim Kurulu’na katkılarından dolayı teşekkür ederim.”

 

Yarışmayı kazanan Taze Market bünyesinde, Snowy Ulu Kardeşler’den Utku Tanay Ulu, Üçler Market’ten Sibel Türkoğlu ve Burcu Okumuş, Biçen Market’ten Eyüp Biçen, Show Market’ten Emrah Taş ve Mevlana Market’ten Fahrettin Mirat yer alıyor.

Edindiğimiz bilgiye göre, GPS Kulübü’nün 2015 etkinlik takvimi ise, önümüzdeki günlerde açıklanacak.  

HABER ARŞİVİ