Yerli Market Haftası Fuarı İstanbullu tüketici ile Anadolu’daki tedarikçi arasında köprü olacak

  • 01/11/2017

İstanbul Perakendeciler Derneği’nin (İstanbul PERDER) düzenlediği Yerli Market Haftası Fuarı’nda, zincir marketler ile Anadolu’daki küçük ve orta ölçekli tedarikçiler üçüncü kez buluşacak.

Pin Grup işbirliği ile 5-6 Aralık tarihlerinde düzenlenecek fuar, İstanbul merkezli yerli market zincirleri ile tedarikçiler arasında yüzlerce B2B görüşmeye sahne olacak. İstanbul Perakendeciler Derneği (İstanbul PERDER) Başkanı Ramazan Ulu, 45 market zincirinin 1506 noktada güvenilir ve sağlıklı ürünü tüketiciye en uygun fiyata sunduklarını belirterek bunda Anadolu’daki tedarikçilerin önemli payının olduğunu söyledi.

TÜRKİYE’DE MARKET SATIŞLARININ YÜZDE 40’INI YERELLER YAPIYOR Türkiye’de toplam market satışlarının yaklaşık yüzde 40’ının yerel marketler tarafından yapıldığını bildiren Ramazan Ulu, yerel perakendenin sektörün sigortası olduğunu ifade etti. İstanbul PERDER’in gıda perakendeciliğinin en önemli sivil toplum kuruluşlarından biri olduğunun altını çizen Ramazan Ulu, şöyle devam etti: “Ürün zenginliğini arttırmak için mevcutların yanı sıra Anadolu’daki küçük ve orta ölçekli tedarikçilere de ulaşmak, onları da İstanbul tüketicisiyle buluşturmak istiyoruz. Örneğin Uşak’ta üretilen geleneksel tarhanamız bizim raflarımızda yerini alabilmeli ve İstanbul’daki tüketiciye ulaşabilmeli. Daha önce iki kez düzenlediğimiz fuarda çok önemli iş birliklerine imza attık.

5-6 Aralık 2017 tarihlerinde üçüncüsünü düzenleyeceğimiz organizasyon çeşitli sektörel etkinliklerin yanı sıra market zincirlerimiz ile tedarikçilerimiz arasında yüzlerce iş görüşmesine sahne olacak. Bunun sonucunda yeni iş birliklerine imza atılacağına inanıyorum.”