Market dergisinden İhsan Biçen'e ziyaret.
İstanbul PERDER’in yeni başkanı, Biçen Gıda Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Biçen, sektörün ilk yayını olan Market dergisi ekibiyle Biçen Market Genel Merkezi’nde bir araya geldi.
İstanbul PERDER’in yeni başkanı, Biçen Gıda Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Biçen, sektörün ilk yayını olan Market dergisi ekibiyle Biçen Market Genel Merkezi’nde bir araya geldi. Market dergisi ekibi ziyarette tam kadro hazır bulunurken, samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada İhsan Biçen, önemli mesajlar verdi. Yerel perakende zincirlerinin son yıllarda yükselen bir ivme yakaladığını söyleyen Biçen, bölge PERDER’lerin bu büyümede önemli görevler üstlendiğini dile getirdi. İstanbul PERDER’in 41 üyeye sahip olduğunu belirten Biçen, hedeflerinin 100 üyeye ulaşmak olduğunu söyledi. Dernek çatısı altında yakın zamanda birçok yeniliğe imza atacaklarını anlatan Biçen, “Yerel zincirleri ileriye taşıyacak uygulamaları yakında hayata geçireceğiz. Üyelerimize değer katmak, sektörün sorunlarına çözüm bulmak adına elimizden geleni yapacağız” açıklamasında bulundu. Öte yandan İstanbul PERDER olarak bir alt kurul oluşturacaklarını ve bu kurulda yer alacak isimlerin sektörün “akil adamları” olacağını aktaran Biçen, “Önemli kişilerden oluşan bu ekip bizlere yol gösterecek” diye konuştu.
PEBEV Genel Müdür Yardımcısı Funda Bayraktaroğlu ise İstanbul PERDER’e kurulduğu günden bu yana Market dergisi ve Perakende.org aracılığıyla destek verdiklerini, bundan sonra da tüm dernek üyelerine aynı desteği sağlayacaklarını ifade etti. Yerel zincirlerin hızlı büyümesinde kitle iletişim araçlarının önemine vurgu yapan Bayraktaroğlu, “Yerel zincirlerin kurumsallaşmaya giden yolda basın organlarına ihtiyaçları var. Bu bağlamda bizler, marketler ve üretici arasında köprü görevi görüyoruz” dedi. Bayraktaroğlu ayrıca, İhsan Biçen’e yeni görevinde başarılar diledi.
Yazı işleri ekibinin tam kadro katıldığı ziyarette, Market Dergisi Yazı İşleri Müdürü Özlem Elgün Harputluoğlu da yerel perakende zincirlerinde yaşanan her türlü gelişmeyi sayfalarına aktardıklarını, sektörel yayıncılığın getirdiği sorumluluğu her zaman taşıdıklarını kaydetti. Harputluoğlu, “Marketlerin şube açılışlarına, gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk çalışmalarına, sektöre kattıkları değere her zaman sayfalarımızda yer verdik. Haber desteği anlamında katkımızı artırmak için marketlerden gelecek her türlü öneriye açığız” açıklamasında bulundu.