SEKTÖRÜN EN ETKİN İŞ PLATFORMU YMH, YARIN BAŞLIYOR
Bu yıl ikinci kez düzenlenecek olan Yerli Market Haftası, yerel marketler ile üretici firmaları bir araya getirerek güçlü bir sinerji oluşturmayı hedefliyor.
31 Ocak-1 Åžubat tarihlerinde Hilton Convention Center'da ikinci kez gerçekleÅŸecek olan etkinlik, üretici, tedarikçi ve Ä°stanbul PERDER'e üye olan yerel perakende zincirlerini aynı çatı altında buluÅŸturacak. Yerel ve yerli iÅŸletmelerin birbirlerini tanımaları, dayanışma kurmaları ve sektöre olumlu yönde katkıda bulunabilmeleri maksadıyla oluÅŸturulan sivil toplum örgütü PERDER ve özgün projeleriyle adından söz ettiren PÄ°N Grup, iÅŸ birliÄŸiyle gerçekleÅŸtirilen Yerli Market Haftası üretici firmalar ve yerli maket zincirleri arasındaki sinerjiyi artırmayı hedefliyor.
Etkinlik sektörden olumlu not aldı
EtkinliÄŸin önemine deÄŸinen Ä°stanbul Perakendeciler DerneÄŸi (PERDER) BaÅŸkanı Ramazan Ulu "Geçen yıl ilkini yapmamıza raÄŸmen etkinlik sektörde çok büyük etki yarattı. Özellikle yerellere ulaÅŸamadığı söyleyen tedarikçilerimizin satış müdürleri ile perakendecilerin satın alma müdürlerini bir araya getirmemiz sektörden fazlasıyla olumlu not aldı. Etkinlik sonrası yaptığımız araÅŸtırmalar ve deÄŸerlendirmelerle projenin geliÅŸtirilerek devam etmesine karar verdik ve bu yıl da ikincisini gerçekleÅŸtireceÄŸiz." sözleriyle Yerli Market Haftası'nın saÄŸladığı olumlu etkilerin altını çizdi.
B2B görüÅŸmeleri çok önemsiyoruz
Tedarikçi firmalardan oldukça olumlu dönüÅŸler aldıklarını belirten Ulu, "EtkinliÄŸi öne çıkaran en önemli konu B2B iÅŸ görüÅŸmeleridir. Hem bizi hem de tedarikçimizi mutlu eden en hassas nokta da budur." diyerek Yerli Market Haftası'nın sektöre saÄŸladığı desteÄŸe vurgu yaptı.
Tahminimizin üzerinde dönüÅŸ aldık
Yerli Market Haftası'nın ikinci yılında projeye dair beklenti ve hedeflerde gelinen noktayı deÄŸerlendiren Ulu, "Bu yıl ikincisini düzenleyeceÄŸimiz bu faaliyetimize Ä°stanbul PERDER Yönetim Kurulumuz ile bir ay önce karar verdik ve konu ile ilgili hemen bir komisyon oluÅŸturduk. Ä°lk duyurularımızı yaptığımızda tahminimizin üstünde dönüÅŸler aldık. Programımıza 15 gün kala tüm destek veren firmalarımız ile proje ortağımız olan PÄ°N Grup program içeriÄŸini oluÅŸturmaya baÅŸladı. Bu da bize projemizin sektör tarafından ne kadar sahiplenildiÄŸini kanıtlamış oldu." dedi.
Bizler sektörün sigortasıyız
Yıl içinde sektörün önemli isimleriyle bir araya gelip nasıl daha faydalı olunabileceÄŸine dair deÄŸerlendirmeler yaptıklarını belirten Ulu; "Çünkü bizler perakendenin sigortasıyız. Geçen yıl gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz etkinliÄŸin teması "BÄ°RLÄ°KTE GÜÇLÜYÜZ" idi. Bu yılın tema baÅŸlığı ise "PAYLAÅžMAK" olacak." sözleriyle Yerli Market Haftası'nın ikinci yılında sahiplendiÄŸi misyona da vurgu yaptı.