MOPAŞ ARTIK ONLINE PLATFORMDA
Mopaş, "Gelenekselden Dijitale" teması ile yeni satış platformu mopas.com.tr'nin lansmanını gerçekleştirdi. 105 noktada müşterilerine hizmet sunan Mopaş, artık online! Yola çıktığı günden itibaren benimsediği kalite anlayışı ve “Mutlu Müşteri” mottosuyla hizmet vermeye devam eden Mopaş, 2018 yılında 2,5 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen gıda perakendeciliği online pazarının parçası oluyor. Gelenekselden Dijitale teması ile yeni satış platformu mopas.com.tr’nin lansmanını 9 Mayıs 2018 tarihinde Wyndham Grand Kalamış’ta gerçekleştiren Mopaş, dijital dönüşüm stratejisini ve teknolojik altyapı değişikliğini iş ortaklarına anlattı.
GELENEKSELDEN DİJİTALE BAŞARI ÖYKÜLERİ PANELDE KONUŞULDU
Açılış konuşmasını Mopaş Genel Müdürü Reşat Narman'ın gerçekleştirdiği lansmanda Türkiye Perakendeciler Federasyonu Başkanı Mustafa Altunbilek de gıda perakendeciliğinde online satış kanallarının önemini anlatan bir konuşma yaptı. Mopaş Satınalma Direktörü Bedrettin Demirer ise, konuşmasında Mopaş'ın Ticari Kültürü konusunu ele aldı. Demirer'in ardından Bilgi Teknolojileri Direktörü Mahmut Ülkü, Mopaş'ın Teknolojik Dönüşümü'nü anlattı. Fatih Irak'ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen; Microsoft Genel Müdür Yardımcısı Tarık Tuzunsu, SAP Türkiye COO'su Selçuk Öznal, Mopaş E-ticaret & İş Geliştirme Direktörü Murat Narman, itelligence Türkiye CEO'su Dr. Bahri Danış ve Asır Bilgisayar Genel Müdürü Halil Sarıbaş'ın konuşmacı olarak yer aldığı panelde ise "Gelenekselden Dijitale Başarı Öyküsü" konusu ele alındı. Panelin sona ermesiyle birlikte Mopaş Yönetim Kurulu ve iş ortaklarının katılımıyla kurdele kesildi.
Kokteyl arasının ardından gerçekleştirilen akşam yemeği esnasında etkinliğe katılan T.C. Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Başkanı Arda Ermut "Dijital Dönüşüm ve Türkiye'de Ekonomik Yatırımlar" başlıklı konuşmasını gerçekleştirdi. Mopaş'ın e-ticaret kanalındaki hedeflerinin ve gelecek planlarının konuşulduğu lansman, Mopaş Genel Müdürü Reşat Narman'ın teşekkür konuşmasıyla sona erdi.